1+4 Προτάσεις που αφορούν την εξεταστική περίοδο του χειμερινού εξαμήνου



Τρίτη 19/12/2017

Α.Π: A 3732

 

Σύμφωνα με το ακαδημαϊκό ημερολόγιο της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε, η εξεταστική περίοδος του χειμερινού εξαμήνου ξεκινάει σε λιγότερο από ένα μήνα. Τα τμήματα καλούνται να δείξουν ετοιμότητα εν όψει της εξεταστικής περιόδου και να προετοιμάσουν τους φοιτητές.
Γι αυτό το λόγο, ως αυτοδύναμοι εκπρόσωποι των φοιτητών, αιτούμαστε από τους προέδρους των τμημάτων:

·         Να κοινοποιηθεί έγκαιρα το πρόγραμμα εξεταστικής του χειμερινού εξαμήνου, καθώς και του εαρινού εξαμήνου για τους επί πτυχίω φοιτητές, ώστε να μπορέσουν οι φοιτητές να προγραμματίσουν το διάβασμά τους ή και να τακτοποιήσουν τις υποχρεώσεις τους έγκαιρα ώστε να μπορούν να έρθουν στη σχολή.

Η  τήρηση της εγκαιρότητας είναι μεγάλης σημασίας, ώστε να μην επαναληφθούν φαινόμενα σύγχησης όπως συνέβει με την έκδοση του ακαδημαϊκού εβδομαδιαίου προγράμματος μαθημάτων.

Επιπλέον, με την ευκαιρία του παρόντος εγγράφου, θα θέλαμε, ως εκπρόσωποι των φοιτητών, να υποβάλουμε τα εξής δίκαια αιτήματα προς όφελος όλων των φοιτητών:

·         Να οριστεί απ΄όλα τα τμήματα εξεταστική εργαστηρίων εαρινού εξαμήνου για τους επί πτυχίω φοιτητές, καθώς η ισχύουσα διάταξη αναφέρει πως οι επί πτυχίω φοιτητές έχουν το δικαίωμα να εξεταστούν σε όλα τα μαθήματα που οφείλουν, χωρίς να τα διακρίνει σε θεωρητικά ή εργαστηριακά.

·         Καθώς  η πρότασή μας για επαναληπτική εξεταστική εργαστηρίων  το Σεπτέμβρη για όλους, απορρίφθηκε απ όλα τα τμήματα, θεωρούμε πως θα πρέπει να θεσμοθετήσουμε ως πρόταση την «δεύτερη ευκαιρία» σε όσους κόβονται μόνο στην τελική εξέταση του εργαστηρίου. Αιτούμαστε, ώστε οι φοιτητές να έχουν το δικαίωμα για άλλη μια προσπάθεια να περάσουν την τελική εξέταση του εργαστήριου. Η ημέρα που θα δίνουν και το θεωρητικό μάθημα κατά την εξεταστική περίοδο, θα μπορούσε να είναι και η ημέρα της δεύτερης ευκαιρίας του εργαστηριακού μαθήματος.

·         Οι καθηγητές να χρησιμοποιούν την ηλεκτρονική πλατφόρμα του eclass, ώστε να αναρτούν την ύλη των μαθημάτων, αλλά και υποστηρικτικές σημειώσεις, με στόχο την μεγαλύτερη βοήθεια στην οργάνωση της μελέτης για την εξεταστική. Ήδη, υπάρχουν μερικοί καθηγητές που το πράττουν και τους ευχαριστούμε, αλλά θα θέλαμε την κατανόηση και την βοήθεια και των υπολοίπων καθηγητών.

·         Τέλος, ένα ακόμα σημαντικό αίτημα της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε είναι να ορίζεται και να ανακοινώνεται από τον κάθε καθηγητή, ένα δύωρο μιας μέρας μετά την εξεταστική που θα βρίσκεται στη σχολή, μαζί με όλα τα διορθωμένα γραπτά του μαθήματός του, ώστε να μπορούν οι φοιτητές να δουν το γραπτό τους και αν νιώσουν πως αδικήθηκαν να ζητήσουν αναβαθμολόγηση.

Ευελπιστούμε στην έγκαιρη κοινοποίηση των προγραμμάτων εξεταστικής, καθώς και στην υλοποίηση των δίκαιων αιτημάτων μας.

 

Με εκτίμηση,

ΔΑΠ-ΝΔΦΚ Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.